Thursday 26 November 2009

trennist, inimestest ja lennu kuupäevadest

Täna trennis hakkas üks asjapulk-tädi midagi seletama taani keeles... ma siis selgitasin, et ma ei mõista mitte üks teps. Seepeale jäi tädil suu lahti ning ta pidi ennast 10 sekundit koguma enne kui inglise keeles rääkima hakkas. Siis ta küsis: kas tahad tasuta jooki? Selle peale jäi mul suu lahti... põhimõtteliselt pakkus tädi mulle ühe valmis valgušeigi, mis muidu seal maksab 45EEK ;) Siis rääkis ta kuidas ta on seal juba 1990 aastast töötanud ning kuidas suurem jagu jõusaalitöötajaid töötab seal vabatahtlikkuse alusel... et nad ei ole küll profid, kuid tema arust on neil päris hea jõusaal... kohvi-kakaomasin ja istumisruum... ja hea hind. Küsis kuidas ma selle koha leidsin ning veel paar standardküsimust. Rääkisin kõik ausalt ära. Veidi kohmetu olin, sest Eestis naljalt ei kohta, et pakutakse lihtsalt tasuta drinki... tänasin joogi eest ning läksin tegin trenni edasi. Enne trennist lahkumist siiski ütlesin tädile veel, et mulle väga meeldib see koht ning selle atmosfäär. Tädi oli liigutatud ning muu hulgas ütles, et ma olen seal väga teretulnud. Ma pole taani inimestega siin väga tihedalt läbi käinud, kuid nii palju kui ma nendega suhelnud olen, on inimesed olnud sõbralikud, lahked (jooke on pakutud teistelgi kordadel välja teha) ja abivalmid (üks taani tudeng pakkus mulle tähtajatult kasutada oma USB interneti pulka, millega ma ka hetkel netti olen ühendatud). Muidugi välismaalased on siin samuti väga lahked olnud (näiteks mu professor, kes andis mulle kastuada oma kodus tolmu koguva SIM kaardi; näiteks sakslanna Marieke, kes laenas mulle pikemalt mõtlemata 2300EEK).

Veel mõned pildid jõusaalist (2.päev, 3.päev). Päris retro, kas pole. Pildid pole täielikud, sest täna pidin lõpus kiirustama, et kohtumisele austraallannaga mitte väga hiljaks jääda. Pidasime maha väikse koosoleku majutuse teemal (temast saab tõenäoliselt üks mu korterikaaslastest). Otsustasime veebruarist alates korteri rentida. Kui 4toaline korter 5 inimese peale võtta, siis läheb see näkku maksma alla 3000EEK/kuu. Ning kuni selle ajani on mul plaan ülikoolis elada. Pole hullu... umbes 43 päeva veel :D

Ostsin ära kõik puuduolevad lennupiletid. Aastavahetuse reisilt Hollandist lendan ma 12.01 läbi Kopenhaageni Aalborgi ning 27.05 lendan jälle läbi Kopenhaageni Amsterdami. Alles 6.06 lendan Estonian Air-ga Eestisse. See jätab mulle jällegi 9 täispikka päeva turisti mängida. Kolm korda ühe aasta jooksul ikka Hollandisse ei reisiks :D

No comments: