Sunday 15 November 2009

Pühapäev

Pühapäev möödus rahulikult. Vahetasime Olivieriga muusikat. Otsisin tasuta kuulutuste saidilt www.guloggratis.dk välja külmkapi, väikese grillahju, blenderi ja keedukannu. Külmkapi ja grillahju pakkuja õnnestus kohe kätte saada ning mõlemad olid tunni aja jooksul nõus kokku saama. Tund aega hiljem olin ma saanud umbes 1100EEK eest korraliku külmiku, uue grillahju, veekeedukannu, 3 pikendusjuhet ja 2 seljatoega puidust tooli. Kuna päike üle pika aja paistis, läksime Olivieriga Läänemere äärde vaatama kas on mõõn ja saab karpe koguda. Paraku ei olnud. Jalutasime niisama rannas, uurisime kaldale uhutud karpe, Olivier rääkis karpidest ja nende püüdmisest. Võib-olla läheme järgmine nädal uuesti. Tee peal oli mitu mehitamata putkat, kuhu sai raha jätta ja kartuleid kaasa võtta. Olivier võttis 2kg 40EEK eest. Ostetud tavaari viisime ülikooli minu tuppa, kus saab nüüd toitu hoida, grillida ja teed teha... Kartulitest praadisin kodus korraliku portsu maitsvat õhtusööki... Hiljem käisin poes piima järgi. Piim säilib siin kuskil 6 päeva, seega mitte oluliselt pikemalt kui eesti oma. Eesti piimal on aga kuidagi täidlasem maitse. Piim on ainult tetrapak-ides, väiksema rasvasisaldusega piim on üldjuhul odavam. Leidsin kohalikele oludele sobiva variandi kuidas kakaod teha: kasutan 0,5% piima (kõige odavam, 8EEK/l), puhast kakaopulbrit ja lisan juurde võid :) Suhkrusõltuvuse olen praeguseks välja harjutanud, suhkruvaba kakao maitseb suurepäraselt... Hiljem heitsin voodisse, lõõgastusin ning harjutasin astraalprojektsiooni. Päris väljakutsuv on mõtteid hoida erinevatele teemadele rändamast. Kuskil 2h möödudes hakkas keha magama jääma. Paar-kolm korda liikus keha unne ja tagasi, kuid projekteeruda veel ei õnnestunud. Küll praktiseerimine viib sihile. Tegin veel kakaod ning hetkel kirjutan antud blogi postitust. Pühapäev möödus rahulikult.

Otsustasin leida veel 2 inimest, kellega koos rentida 4-toaline korter, sest neid on saadaval ning nii tuleb kõige odavam. Homme kolin ma Olivieri juurest välja. Kuid kuna mul veel korterit ei ole ning keegi enam öömaja ka ei paku, on mul võimalus ülikoolis ööbida. Öösel ei hakka ma tegelema aga magamisega, vaid kõige muuga. Päeval siis magan. Ülikoolis nimelt on keelatud tuleohutusnõuete tõttu ööbida. Öösel töötamist aga vaevalt keegi keelata saab.

No comments: