Tuesday 10 November 2009

Taani tel. nr.

Mu siinne number on +45 6082 5864. Mu juhendaja-professor oli nii lahke ning pakkus mulle kasutamiseks oma isiklikku SIM kaarti, mis tal parasjagu kodus kasutult seisis.

Tänase päeva olen jälle ringi jooksnud ning ainult administratiivseid küsimusi lahendanud.

Eile rääkisime juhendajaga lõputööst... hea on see, et ma saan ise täielikult otsutada mida ma täpselt oma lõputööks teen... reedeks on mul ülesanne panna oma visioon paberile ning juhendajaga seda arutada. Vahepeal peab siis häid mõtteid tekitama :)

Eile õhtul läksime mu võõrustajaga ning mõne teise varem tuttava näoga välja. Paraku kohas, kuhu minek, oli paks suitsuvine üleval. Ehk siis tuleb välja, et neid pubisid kus suitsetatakse on rohkemgi kui üks. Ma üle paari minuti seal ei viibinud, ütlesin tšau ja läksin koju magama.

No comments: