Monday 18 June 2007

Uus sissekanne

Midagi väga põnevat juhtunud ei ole. Sõlmisin lepingu ka mobiilioperaatoriga. Kohalik number on mul +49 511 132 8240.

Laupäeval koristasin tuba ning pühapäeval kasutasin töökohas internetti. Ilmad on olnud rattasõidu jaoks ütlemata halvad. Nüüdseks olen pidanud juba 3 korda läbi vihma sõitma.

Panin ka mõned pildid üles, mis ma olen alates lennukisse asumist teinud.
http://www.zone.ee/ssepman/kuni%2017.06.2007/

Mis ma ikka oskan öelda... igavuse taluvust sai juba eelmine aasta testitud -- sisuliselt väga sarnastes oludes. Aga kuna praegu on ikkagi rohkem inimesi (ja mitte maakaid) ümberringi, nii linnas kui tööl, usun, et leian endale suhtluskaalaseid väljaspool tööd ka.

Esialgu väga stereotüüpset pilti sasklastest luua ei oskaks (kas peabki, aga naljaviluks ju võib). Üldiselt suht. sarnased eestlastele, kuid rohkem on kodanikutunnet. Samuti tunduvad inimesed säästlikud olevat. Toimib see, et tühja autoga keegi lõunale ei lähe. Eks ma lisan veel mingeid stereotüüpseid omadusi, kui mul mingeid muljeid peaks tekkima.

Ahjaa - töö juures sööme me teisipäeva hommikul ühiselt hommikusööki :) Samuti korraldatakse kollektiivseid maiustamisi - ühel päeval oli jäätisesöömine ning täna tegi üks kaastöötaja kreemikooki välja. Info selliste "ürituste" kohta liigub vahetult enne toimumist sisemeilinglistis.

5 comments:

Unknown said...

Meil siin ka vahepeal muudkui sadas. Ei tea kas veab Jaanipäevani välja... Kas teil Saksamaal Jaanipäeva peetakse?

Kaesin ka sinu fotod ära. See et su korterikaaslane purke kogub pole sugugi üllatav - Saksamaal on ju prügivedu kallis. Eriti meeldis mulle piltmõistatus! Ma arvasin esialgu et see on miskit mis potis kasvab, aga oli hoopis midagi mis dushisõela küljes kasvas.

Harri said...

Praegu on jälle Tallinna kohal ilus ilm.
Kahjuks sain lahti ainult .jpg failid.
Käisime laupäeval Tädi Õie sünnipäeval, Kaia ja Helle Gunnariga olid ka. Mina olin nende renditud Mazda 3 autojuht. Sõitsin esimest korda automaatkäigukastiga autoga ja ajasin teistele esialgu hirmu naha vahele - hiljem oli kõik OK!
Ristol on täna kell 4:00 ametlik põhikooli lõpetamine. Lähen ka lilli viima. Eksamid sai ta eesti keeles 4, mata 3(kaks punkti jäi 4-st puudu) ja inglise keeles 5. Ta on oma ülikonnast vaimustatud ja ootab, millal seda kanda saab.
Mida sakslased EL-ist arvavad? Merkel teeb jõupingutusi kokkulepete sõlmimiseks -ta on tubli.
Kuidas keelega edeneb? Kas üritad palju vestelda?
Tervitades!

heikki said...

kas teil seal siis polegi üle saksamaalist võrguta netti nagu meil siis ve?:D

ega jah tegelt nad ei ole nii inteligentsed vist et sellepeale tulla:D

piltide järgi võiks paberkotid paksemad olla

Katu said...

Kuule.. ütle parem, mis su posti aadress on :P?

ja pilti võiksid rohkemgi teha ;)

siim said...

Teele:
Jaanipäeva kohta pean küsima, ei tea veel :).

Harri:
Minu arust on need kõik .jpg failid. Üritasid koguaeg käiku vahetada ? Võib vist veider küll tunduda kui nii pikk manuaali kogemus on.
Keelega on nii ja naa. Paremaks on läinud ilmselt küll. Sakslaste omavahelisest vestlusest on veel suht. raske midagi aru saada. Eks ma ikkagi üritan vestelda ka, kuigi võiks veel rohkem. Enamasti kuulan.

Heikki:
Muuseas saan nüüd kodu lähedal ülikoolis tunnikese internetti tasuta kasutada päeva jooksul :P

Traadita netti on siin palju, kuid nad sigudikud on korralikud või siis ettevaatlikud ning praktiliselt kõik levivad asjad on parooliga. Tundub, et neid on selles suhtes hästi koolitatud.

Kahju jah, et paberkotid maha unustasin :D Tegelt ma olen viimastel päevadel isegi mõnda ILUSAT sakslannat märganud. Võib-olla mul on meeled juba tuhmistumas :P

Katu:
Aadress on Gerberstrasse 14, Hannover 30169. Neil on siin huvitav süsteem, et korterinumbreid ei olegi (vähemalt selles majas kus ma elan). Vaid kõikide inimeste nimed on välisukse juures kellanupu kõrval ning ka korteriukse peal. Palun etteteatamata külla mitte tulla :P