Sunday 10 June 2007

Esimene päev möödas

Lennujaamas tuli välja, et esimene lend hilineb niivõrd, et ühenduslennu peale ei jõua. Seega leiutati mulle uus väga vinge lennuteekond Tallinn-Vantaa-Münhen-Hannover. FinnCOMM + 2x Lufthansa. Igal lennul pakuti mingeid snäkke ja juua, kuid Lufthansa Vantaa-Münhen lennul sai ka kõhu korralikku sooja toitu täis :) Kella 8ks jõudsin kohale täitsa valutult.
Leidsin peale rongi ja trammiga sõitmist oma tulevase majutuskoha üles. Kui jõudsin õige ukse taha ning üks korterikaaslastest vastu tuli, siis tuli välja, et ta ei teadnudki, et ma tulema peaks. Ralf, kellega ma suhelnud olin, oli ka kodunt ära. Noh mis seal ikka... lasi mu sisse ikkagi, ise päris segaduses olles. Njah... igatahes tulevane minu tuba oli mingil määral koli täis ning voodi veel kokku panemata. Magasin Thorsteni toas sofal. Tema ise läks ööseks tööle, kuna ta töötab turvamehena. Hommikul tõusin ma selle peale üles, et ta oli jälle koju tulnud. Hommikul oli ka Ralf saabunud ning ta oli ka suht. hämmingus, et ma seal olen. Tuli välja, et ta ei ole otse minuga suhelnud, vaid e-mailid käisid läbi ühe tuttava. Too olevat öelnud, et ma ei olnud enam huvitatud. Noh mis seal ikka.. see selgeks tehtud, koristasime veidi mu tuba, panime voodi kokku ning käisime Ralfiga linna peal jalutamas. Ralf on hetkel töötu, kuid ta on koolitusel ning juulis hakkab vanadekodus või haiglas töötama. Thorsten ei oska üldse võõrkeeli, Ralf oskab mingil määral Inglise keelt ning kunagi on õppinud Jaapani keelt. Üldiselt saame Saksa keeles suheldud. Internetti meil ei ole. Praegu istun peale pikka otsimist tänaval ning kasutan kellegi tundmatu avatud wifit.
Homme hommikul kell 9 algab laser zentrumis töö.

2 comments:

Unknown said...

Uskumatu aga tõsi! Paistab et sul seal igav ei hakka ;)
Tore et sind siis uksest sisse lasti ja tänavale ei jäetud. Sellises olukorras peaks saksa keel varsti suus olema. Kuidas sul töökohas inimeste saksa keele oskusega on?

siim said...

Siin leidub välismaalasi küll... aga minu osakonnas, mulle tundub, et on ikkagi k6ik inimesed mingil määral saksa keele oskajad... ehk mina oskan ikkagi k6ige vähem :P

Minuga ühes toas on üks vend Diego Equadorist. Tema teeb siin oma doktorikraadi mehhatroonikas.