Friday 22 June 2007

Selle posti kirjutamiseks kulus 17 minutit

Kõigile teadmiseks, et siinmail Jaanikut ei tähistata ning tegemist on täiesti tavalise nädalavahetusega.

Lõunasöögist: Käisime kahe autotäiega pitsat söömas selles kohas kust eile tellitud sai. Pärast minu küsimise peale, et miks me kohale läksime, kui oleks saanud tellida ning LZH majas pika laua ääres süüa, hoides sellega kokku sõiduraha, kuna kohaletoomine alates 20€ tasuta. Judith ütles selle peale, et pitsa ei ole siis enam hea kui teda on vahepeal transporditud. Selle peale ütlesin ma, et pitsa ei ole ju ka kohapeal hea, mille peale ta nõustus.

Hinna poolest on ta vist enam vähem sama kui Peetri Pitsas (26cm "väike" pitsa ~5€). Aga seda küpsetab hiinlane, kes peab ka minutiks ajaks ilgelt piiksuva taimeri meeldetuletuseks sättima. Küpsetusahi vist väga hügieeniline ei ole. Reklaamil seisva pitsaviilu võtsin ka pildi peale (uskuge või mitte, joonistus on üpris tõepärane). Minu tellitud Hawaii pitsa maitses oli eristatav veidi liiga kaua hoitud ananassi. Aga tundub, et see urgas on töökaaslastele üheks käidavatest kohtadest. Järgmine kord kui mujale keegi ei lähe, söön mina Snickersit :P

pildid ka: http://www.zone.ee/ssepman/kuni%2022.06.2007/new/

4 comments:

Harri said...

Parem suutäis magusat!
Varsti hakkad ise süüa tegema?

siim said...

Tegelikult olen juba teinud. Kolmel päeval sai järjest pakisuppi keedetud (meil on töökohas väike köök).

Lisaks igateisipäevasest söömast jääb alati igasugust toidumoona üle, seega saab ka neid niisama pruukida.

Teistega väljas söömas käimine on kasulik ka selles m6ttes, et siis ma olen nendega ninapidi koos ning saan rohkem keelt 6ppida.

Harri said...

Meil sai just X Noorte Laulu ja Tantsupidu läbi. Super!
Huvitav, kas Saksamaal seda märgati?

Harri said...

Kus on järg? Kas elu on kiireks läinud, või ütles Boss, tööd on ka vaja teha!