Friday 23 November 2007

Laupäev kell 3:45

Ja ma ei olegi peol :P Kodus ka mitte.

Siin on selline üritus, nagu 25. mängupäevad. Mängitakse nimelt lauamänge. Toimub ülikooilis, kus ma ka hetkel olen :D. õppisin paar uut mängu. Valik on nii kiire hinnangu järgi 120-150 lauamängu.

Minu kättesaadavus on paraku vähenenud. Müüsin oma läptopi maha, seega ei ole mul praegu kodus arvutit. koolis saan arvutit muidugi iga kell kasutada, kuid mitte nii operatiivselt.

Ehk siis pea on tühi ning koju magama :)

Olge tublid! (head plotskit!)
-Siim

6 comments:

heikki said...

on siis head mängud?

miks läpaka maha müüsid? oli õlle raha vaja ve

siim said...

Liiga kobakas, aku ei pidanud, liiga mürarikas. 2 aastat vana masin, konstruktsioon mitte kõige vastupidavam. Otsustasin lahti saada seni kuni kõik veel enam-vähem funksib.

siim said...

Mängud on jah head. Viis uut mängu õppisin selgeks ja nelja uut mängu mängisin.

Need tüübid mängivad iga nädal lauamänge. Võimalus on osa võtta igal juhul :)

Igatahes koolis on igasuguseid huviringe ning ma ei tea, et kusagil mingit liikmemaksu võetakse. Kool toetab.

Anne said...

jei!

Kaia said...

Tere!

Pole ammu trehvanud. Tore, et tuled:) Kahju, et uueks aastaks ära lähete. Pole endal praegu head plaani. Mis su kasutatavaim meiliaadress on, siis kribaksin pikemalt:)

Palju päikest sulle ja kallid kahh!

Kaia

siim said...

minu meiliaadress on eesnimi punkt perenimi ätt gmail punkt com