Tuesday 9 October 2007

Loengud juba käivad

Tere sõbrad!

Kooliaasta on nüüd lõpuks ka siin käima lükatud. Suured ulakused tuleb ära lõpetada ning võib-olla isegi peaks õppima hakkama :D

Alles nüüdseks on (peaaegu) selgeks saanud, mis ained ma võtan: Programmierbare Bausteine, Halbleiter Bauelemente, Netzwerk-Sicherheit, Mikrosysteme, Entwurf und Simulation 1 ning võimaluse korral ka Deutsch für Ausländer 505/1 (kõige kõrgem tase).

Loengutes saan aru vastavalt sellele kui hästi õppejõud seletab. Üldjuhul tundub siinsete lektorite tase olevat korralik... vähemalt tundub, et ollakse motiveeritud. Muidugi esimese nädala hinnangud muutuvad kuhugile suunas järgmiste kuude jooksul.

Igavust pole pidanud tundma, tegevust on jätkunud igaks hetkeks. Juba Välissuhete osakond korraldab igaks nädalavahetuseks väljasõite. Sellel nädalavahetusel näiteks Berliini ning kõik on ülisoodsa hinnaga või tasuta. Berliini ma siiski ei sõida, sest olen seal juba käinud.

Suurema osa oma vabast ajast olen veetnud ühes ühikas (ning põhiliselt ühe ungari noorpaari seltskonnas). Seal toimub midagi alati, lisaks on võimalus tasuta mängida lauajalgpalli ning 0.20€ eest piljardit (laud ja kiid on korralikud).

Nälga pole ka pidanud tundma. Korterikaaslane omab autot ning on nõus koos poes käima. Muidu oleks jube keeruline kaupa mäkke üles vedada. Muidu on ka tore inimene. Teeme koos süüa ning vestleme saksa keeles.

PILDID on mul täitsa ette valmistatud, kuid koolis ei saa ma neid lihtviisil üles laadida. Katsun siiski täna ühikas kellegi ühendust laadida ning asjaga ühele poole saada. Ma luban edaspidi ka natuke tarmukam klõpsija olla, et anda teile killuke oma enda kogemustest.

Olge tublid,
-Siim

1 comment:

siim said...

Igatahes ühe Linuxi masina pealt ühikas lasin pildid üles, kuid .html failid näitasid "FORBIDDEN" ning pilte ei kuva. Vist jagasin lahti, kus on kala. Ilmselt on vaja muuta kasutajaõigusi, et kõik pilte saaks vaadata.

Vabandan viivituste eest :/